Sunday, January 7, 2007

Vardad nurkast väljas

Tegin mütsi, mis juba eelmisel aastal telliti (s.t. sokutati mulle lõng "et sa kood ju nagunii" tekstiga). Mis mul üle jäi kui vastu võtta ja lubada midagi aretada. Nüüd siis jõudsin sinnamaale.
Müts ise selline lihtne, tavaline. (Esimeselt pildilt ka näha, kui tüdinud ma sellest olin, isegi ilusti ei sättinud, teise pildi lisasin nüüd juurde).

Lõng aga oli tõeline õudusunenägu, aga kahjuks ilmsi.
Topiline ja imelik kududa, miski kunstiga ei saanud korralikku pinda. Kuna tegin ainult parempidi, siis suur hulk tuuste vasakul pool, osa tirisin heegelnõelaga paremale poole, aga kõiki ei viitsinud.
Mütsi mulle nagunii ei meeldi kududa, liiati veel lõngast, millega kududa suht raske.
Vastavalt lõngavööle olid sukavardad nr 6 (jämedamatega jäi eriti liru). Nüüd algab jälle see osa, et kas tellijale meeldib, kas talle paras on jne. Ülesharutamise peale ei taha mitte mõeldagi .
Vähemalt tean nüüd, et topilised lõngad on keras kenad küll, aga tegemine üks rist ja viletsus.

No comments:

Post a Comment