Monday, June 18, 2007

Poekotivahetusest ja tollikollist

Tähtsuse järjekorras siis.
Minule tegi poekoti Silpsolps, mis mulle kui vahetuse vedajale üllatus polnud (no ega saa siis silmi kinni panna, kui oma aadressi tegijale saadad ), aga kott oli küll üllatus! Nii ilus sinine, õla peal kantav, vapustavalt kenasti õmmeldud:

Kotiga kaasas oli ka kaart ja šokolaad, mis näha sellel pildil (teisele pildile see enam ei jõudnud)siin.
Suurimad tänud, Silpsolps, nii vahva tugev kott ja mahub ka käekotti, et iga päev kaasas kanda!~


Mina tegin koti, mille sai heily5:

No ei oska mina midagi nii crazy't ikka välja mõelda, mis poekotiks sobiks ja nii sai voodrile peale üks läikivatriibuline narmastega india rätt pandud. Ehk täidab pimedas ka helkuri funktsiooni .

Ja tollikollist ka . Mina olen ostnud osa oma metalli e-bay oksjonitelt, peamiselt on saatjamaaks Hiina. Püüan küll jälgida, et väga suureks pakk ei läheks, aga vahel ikka ahnus lööb pimedaks ja siis tuleb väriseda, kas pakk jääb tolli kinni või mitte. No nüüd juhtuski, et Eesti Post saatis mulle kirja, et mu pakk on tollis kinni (kusjuures arve oli suht piiri peal, tegelikult ei oleks tohtinud midagi juhtuda). Menetlemine käib järgnevalt: tuleb saata paki eest tasumise arve tolli ja siis nad seal otsustavad, kui palju tuleb maksta (kogusumma pealt tollimaks 3,5 % + käibemaks 18% + tollivormistus 58.- ja ehk miskit veelgi). Siis saadetakse pakk kodupostkontorisse ja vastavate summade vahetamisel antakse kätte. Suur oli minu üllatus, kui täna sain paki ilma miski probleemita ja tolli tasumata kätte. Mitu inimest on mitu päeva tööd teinud ja minu käest raha ei tahetudki! (Muidu oli asjaajamine suht korrektne ja kiire, aga selgitust, miks pakk tolli läks ja miks sealt deklaratsiooni ei tulnud, ei saanudki).
Aga siis mõtlesin vist välja: sellises suhteliselt süütus ümbrikus peituvad sellised kahtlased pakid , müüja on pakendanud metalli mingisugusesse pehmesse materjali, et need ei koliseks. Eks me filmides ole kõik ju selliseid pakke näinud, tavaliselt vahetatakse neid miljonite vastu mingis garaažis ööpimeduse varjus . Siuke lugu siis.

No comments:

Post a Comment