Saturday, November 10, 2007

Veel seepe

Siniste sees on Palmolive SPA-sarja seebid, teistel 100% looduslikud:






Siin siis jälle kõik kuivamas.
Paistab, et november kipub seebikuuks kätte .

Tibidele



44, kui nüüd õigesti lugesin

Ikka seepe . Täna algas see sellest mõttest, et eile tehtud pruunikas seep viltus väga hästi, kuigi tegemist oli Raasiku villaga, mis selline siidisemat sorti. Seetõttu julgesin välja tuua ka imelikud kandilised seebid, mida muidu väga kehv viltida ju on.
Siin nad siis ongi, sidrunilõhnalised ja läikivad:

Need on piibelehelõhnaga:

Need roosilõhnalised:

Pooled nendest õuna-, pooled jälle sidrunilõhnaga:

Ja ka viimased ikka sidruniga (mulle tundub, et sidrunilõhnalisi seepe on ikka vist kõige rohkem müügil):

Siin on nad kõik koos tahenemas, sordisildid juures.

Ja et ennetada palju kordi küsitud küsimusi, vastan kohe ära:"ei, ei, ei!" .
Ei, meil ei ela pesukarud, kes 101 korda päevas end nende seepidega nühivad, kõik seebid leiavad väga kiiresti oma kodu, pigem jääb neid kogu aeg puudu.
Ei, mul pole väga palju vaba aega, aga siiani olen jõudnud kõik vajaliku kodus ära teha (tänagi majapidamistööd -- söögitegemine, koristus, pesupesu, triikimine jne -- kõik ikka tehtud ju + tibake tööasju ja raamatutki loetud), lihtsalt imelik on niisama istuda, kui see vaba aeg tekib muude asjade vahele.
Ei, ma ise eriti selle seebiga ei pese, peamiselt seetõttu, et eelistan ühte teatud sorti vedelseepi ja seda nõksu, kuidas vedelseepi viltida, pole ma veel avastanud . Aga ma mõtlen selle peale pingsalt .


Seepi sai tehtud jälle


Seekord tellimise peale, tellija tõi seebid ja soovis hästi värvilisi. Sellised siis said.
Igaks juhuks märgin siia ka, et liiga suurte seepide (need seebid olid kuskil 115-120 gr) nühkimine on väiksemat sorti kätega raskevõitu, lihtsalt ei mahu korralikult pihku. Parem on ikka normaalmõõtmetega seepe teha.

No comments:

Post a Comment