Thursday, December 20, 2007

Karneool

Ammu-ammu koputas mu ema mulle südamele, et ma ka talle mõne ehte teeks -- tegi ta seda ikka ju tavapärasel innustaval viisil: "Mulle ei tee sa ju kunagi midagi ...." .
No nüüd ma siis tegin:

Materjaliks 8 mm karneoolkuulid ja kuldsed osad trossil, ripatsi suurus on 2,5x3,5 cm. Kee on raske ja soliidne, kogu ostetud pärlinöör läks selle peale ära, et pikkuseks tuleb ca 50 cm. Kõrvarõngad tegin ka kohe juurde, et mitte hiljem nurinat kuulda .

Üks pilt ka päikese käes -- läbikumavus on siit paremini näha:


Otsustusvõimetusest

Suve lõpus leidsin kuskilt internetipoest vapustava amatsoniitlille ja jahtisin pikka aega ka eri suuruses kuule/pärleid sinna juurde. Ma sain need. Ja ma ei raatsinud neid kasutada. Mõtlesin siis, et ehk Jõulude ajal ikka, nagunii tuleb probleem, et mida selga pidudele panna ja mida sinna juurde ehteks teha . Vahtisin neid kive täna pea 2 tundi ja ma ei raatsinud neid kasutada! Lõpuks otsustasin, et kostüümijakil on sinakashallid paeltikandi keerud, sinna juurde vähemalt selle lillegi panen.
Keerasin hõbetatud traadi ümber ja lill ketile:

Lille läbimõõt on ca 5 cm, imeilusasti on töökad hiina näpud uuristatud kroonlehed kivisse, sinakate triipudega kivi oleks ka niisama ilus.
Hõbetraati ei raatsinud kasutada, sest mul on täitsa ikka idee, mida sellest amatsoniidist teha. No kunagi ikka .
Kui siis pildid ka tehtud, tuli järgmine mõte -- panen hoopis teised riided järgmisele peole selga . See tähendab, et mul pole jälle ehteid ...
Otsustusvõimetus on ikka üks kole asi. M.O.T.T.

No comments:

Post a Comment