Monday, June 16, 2008

Käbisall


Mõõdud: 176x100, lõngakulu 112 g, vardad nr 5.
Muster lähemalt:

Juhend on pärit SIIT.
Ma isegi ei tea, mitu korda ma tegin põhiosa, iga kord kui käest panin, ei mäletanud enam, kuhu jäin ja kuskilt alustada uuesti ka ei osanud. See on nüüd ikka suht kindel, et seda mustrit ma enam ei tee ja pruuni asja kah ilmselt mitte (paha on ju kududa seda, mis endale ei meeldi), kuigi selle kera lõpp on vaja ära likvideerida.
Shetland Triangle 6

Seekord suhteliselt väike:

Mõõdud 150 x 75 cm, vardad nr 4, lõnga kulus 85 g.
Tehtud sellest sallist järelejäänud kerast. ST muster on seepärast hea, et on võimalik viimseni ära kulutada lõng, praegugi jäi järele ca 2 meetrit ainult . Enamik sallist kootud Tallinn-Tartu-Tallinn marsruudil bussis, lõpetasin eile kodus. Südamest loodan, et enam pole vaja Tartu vahet igal nädalal jõlkuda, kuigi kudumisele mõjus see tegelikult hästi.

Harjukate pühapäev oli täna, kooki seekord ma ei teinud , aga hakkama saime ilma ka. Vahva oli jälle, aga ma loodan, et teised kirjutavad ja näitavad pilte, mis toimus.

No comments:

Post a Comment