Wednesday, September 3, 2008

Käsitööolümpia





Palju tänu kõikidele hääletajatele!


Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et maikuus sain kolleegidelt kingiks Kaubamaja kinkekaarte, käisin seal raamatupoes, aga miskit osta polnud. Läksin käsitööosakonda ja ostsin endale 5 Säästökerä, mõttega, et ehk kunagi teen sellest midagi. Seal kuulsin ka sellist juttu ja tõsi see oligi. Kui olin leidnud sobiva mustri tekiks (poolakeelne Rabotki ...), tegin proovilapi ja selgus -- 1 kera on piisav ainult 5 lapi tegemiseks. Minu tekk aga vajas vähemalt 5x7=35 lappi, seega hakkasin otsima lõnga edasi. Ühel suvepäeval oli Muhv nii kena, et aitas mul mööda poode tuulata, aga ei miskit. Plaanisin juba Soomest otsida, aga siis leidsin vajaliku materjali siit. Pakk tuli täpselt 3 päeva enne olümpiamänge kohale ja tegu võiski mõttest asjaks saada.

Ühe lapi suurus on ca 34x34 cm, lappide ühendamisel aga jäid augud, kuhu mõtlesin välja lillekesed:

Enamasti kulus ühe lapi tegemiseks 1,5 tundi, vahel läks kiiremini, vahel aeglasemalt. Heegeldasin kõikjal, kus vähegi sai (polikliinikus arsti ukse taga jne) ja alati, kui vaba hetk tekkis (näiteks hommikul vara, kui uni kadus), paraku tööl heegeldada ei saa ning just olümpia algusega lõppes ka puhkus. Õnneks oli ju 2 nädalavahetust ning riigipüha veel ja nii mu tekk valmis saigi.
Pitsiheegeldamine oli ainult vormistamise küsimus, sakkide muster on kunagi kuskilt salvestatud ning tegelikult just selle pitsi pärast hakkasin sobivat lapimustrit otsima.

Ja nüüd -- paar nädalat hiljem -- meeldib mulle see tekk ikka veel väga:


No comments:

Post a Comment