Sunday, October 19, 2008

Rohelisekirjud

Idee tuli siit, aga sokid on ikka oma mudeli järgi, umbes nr 39:

Vardad 3,5., bambusest, enam vist ei oskagi metallvarrastega kududa.
Valge on Novita Jussi, kulus ca 70 grammi, kirju on Novita Kolibri, kulus ca 40 grammi. Ühest kerast kirjust tegin jutti ja sokid kukkusid välja peaaegu ühesugused, kuigi ma arvasin, et nüüd tuleb küll parema jala sokk ja vasaku jala sokk.
Pepita-hanejalg

Ma olen eluaeg teadnud, et selle mustri nimi on pepita-ruut, nüüd tuleb välja, et hoopis hanejalamuster on. Ja täitsa rahvuslik ka veel.
Siin siis minu hanejalakesed -- ca nr 43 või nii:

Materjal on Novita Jussi -- valget kulus kokku ca 45 grammi, rohelist (jajaa, see on tuhm khakiroheline, kuigi fotokas keeldus seda pildile laskmast) ca 85 grammi. Vardad nr 3,5.
See on nüüd selle aasta 33. paar -- seega olen sokiplaaniga täiesti graafikus!

No comments:

Post a Comment