Saturday, October 7, 2006

Olen oma uute sokkidega juba küla peal käinud ja kekutanud ja lasin sokid jalas ka pilti teha, ise proovisin ka pildistada:

Olen niiväga rahul ja õnnelik, et just sellised sokid sain ja ei jõua Muhvile küllalt aitäh öelda. Aga oleksin väga rahul olnud ka pitsilistega, ega mul endal ju neid polegi .

Teisel pildil paistab kutsikas, kes tuli meie suguvõssa peaaegu kuu aega tagasi.
Siin ta ka suuremalt (kuigi on ikka veel pisi-pisi ja nunnu):

Kutsikal on oma kindel koht ja varjupaik (paistavad triibulised sokid, ikka minu tehtud) ning
veel kindlam koht perenaise susside vahel. Vahepeal väike võitlus minu salliga, siis
lonks vett ja siis kõrvade lehvides
võitlus saapaga. Tundub, et
saabas vist võidab.

Ikka sokilainel edasi.
Tegin 2 paari lastesokke lastekodule, plaanis oli teha kõik paarid erinevad, aga kui kolmetriibulise teise soki puhul kannani jõudsin, siis avastasin, et säär pole samasugune. Aga üles harutada ei viitsinud/raatsinud ja tegingi mõlemale paarilise juurde.

Seekord õnnestus nii poolkogemata nr 30 sokid siis teha. No ma ei oska kohe täpselt ette arvestada, kui suur tuleb ja numbrite järgi on kohe eriti raske kududa. Püüan edasi

Sokivahetuse lohutusena tegin kikukale sokid, foorumis näeb neid tema jalas lk. 10.


Järgmiste sokkideni!


Jee, minul ka sokid käes!
Juba üleeile õhtul koju tulles oli pakiteade, aga järgi sain täna hommikul minna.
Ja olidki sokid!


Nii ilusad, minu lemmikvärvides ja täpselt parajad! Ja nii keeruliselt tehtud, et mina ei oskakski selliseid teha!



Suur-suur tänu sokimeistrile!

Ja nüüd seisab mul ees arvamine, kes tegi, aidake ka!
Ja sokimeister ongi Muhv! Aitäh Sulle!
Palun õpetust ka!

No comments:

Post a Comment