Friday, July 20, 2007

Ehted 
Leidsingi kaks ehet, mis tehtud juulikuu algul, kuid jäänud siin näitamata. Üks ikka sarnane fuksiaroosadest kee ja teine roheline puuvillanööril, mis eriti sarnane eelmistele pole .


7 fakti

Muhv nõuab minult fakte, aga vaevalt siit midagi eriti huvitavat tuleb.
Mõned siiski:
1. Joon kohvi igal ajal, igasugustes kogustes ja mõnuga. Aga kohvi sisse suhkru ja piima panemine on hea joogi solkimine minu meelest.
2. Heegeldama õppisin 5-6-aastaselt vanavanaema käe all. Korralikult sokki kuduma õppisin aga peale keskkooli haiglas olles palatinaabrist vahva tädi juhendamisel ja koon siiamaani nii.
3. Loen hästi palju. Tegelikult mulle käsitööd teha eriti ei meeldigi, sest see segab lugemist, aga lugemist segab ka töölkäimine ja muu elu, mida elada tuleb.
4. Oskan paljusid asju ise teha ja mida ei oska, olen otsustanud, et mul seda vaja polegi. Enamike asjade jaoks on olemas raamatud-õpikud ja kuna lugeda oskan ma juba 4-aastasest alates, siis toimetulek polegi nii raske.
5. Ei söö enamasti kala, mitte kunagi tomatiga tehtud konserve, paprikat ja palju muud, mis suurele hulgale inimestele suupärased on.
6. Meeldib elada linnas (linn = Tallinn), olla linnas. Loodusesse eriti ei kipu, mul on koduski hea olla. Mere äärde tasub minna ujumise eesmärgil, niisama rannas lebotada ei meeldi.
7. Kooli läksin kuueaastaselt (esimene 0-klass NL-s) ja õpin siiani. Enamik koole, kuhu olen sisse astunud, on ka edukalt lõpetatud. Õppimine on väga mõnus.


Kuu algul tegin veel ühe fuksiaroosa komplekti, seekord liblikatega:



No comments:

Post a Comment