Sunday, December 17, 2006

Harjukate kokkutulek

Nii lahe on kokku saada ja näha midagi uut, lobiseda ja teada saada! Kuidagi väga märkamatult läheb aeg heas seltskonnas!
Sussimemme (palumaiu) sussidest võis lausa pöördesse minna, neid oli ikka igasugust värvi ja moodi! Lisaks seletas palumaiu mitu korda meile, kuidas teha! Mul täpselt üles kirjutatud, peab ka harjutama hakkama.
Mina tellisin sellised sinised:

Kaunistusi peal ei olnud, aga Freddy hakkas tegema enda sussile nõelaga lillekest ja tegi minu omadele ka! Nii armsad ja nunnud said, aitäh, Freddy!

Sain oma teise sinise soki ka peaaegu valmis, ots jäi ainult kodus kokku võtta:


Nõelviltimist vahtisin väga hoolikalt pealt ja vähemalt teoorias olen nüüd tugev, kui kiired ajad mööda saavad, siis järgmisena järjekorras on selle proovimine. (Neid asju koguneb järjekorda nii palju, et vist peaks end töölt lahti võtma ja ühe soojaga kõik ära tegema, mida proovida tahaks -- huvitav, kaua selleks aega küll peaks varuma?)
Kooki tegin ka, kirssidega, aga retsept on nii pikk, et kirjutan selle hiljem üles, kui keegi seda tahab.

Ups, meelest oleks peaaegu ära läinud, et kalendrid ka käes! Järgmisel aastal on ajaarvamine isetegija järgi! Minu meelest on väga hästi välja tulnud, ma väga rahul!

No comments:

Post a Comment